oproep voor deelnemers klinisch onderzoek depressie diagnostiek

  • brainlabs

    Beste mensen,

    Graag wil ik mijn depressie ervaringen met jullie delen. Ik ben in 2007 depressief geworden door te hard werken en te weinig rusten. Ik ben in de periode daarvoor (2005-2006) regelmatig bij de huisarts geweest met klachten zoals last van mijn darmen, slecht slapen en zware vermoeidheid en neerslachtigheid. Hij stuurde mij voor onderzoek naar het ziekenhuis (echo's + bloed onderzoek). Het dieptepunt van mijn depressie was juni 2007, ik werd toen opgenomen op de gesloten afdeling bij het GGNet Apeldoorn. Dit was voor mij een confrontatie met mensen die in mijn perceptie zieker waren dan ikzelf. Voor mij was dit niet de plek om beter te worden en na 3 dagen ben ik weer terug naar huis gegaan, ik ben getrouwd en heb 2 kinderen. Ik ben toen gestart met 2x daags 25 mg nortrilen, en ben zoveel mogelijk gaan bewegen. Dat was in het begin 3 minuten en naarmate de tijd vorderde kon ik langer lopen. Hier putte in moed uit, ik voelde me weliswaar continue slecht en uitgeput maar de vooruitgaan was er. Dit heb ik 2 jaar lang zo gedaan en ik 2009 was ik zover dat ik een bedrijf heb opgericht om biomarkers (diagnostiek op basis van meten van eiwitten in bloed) voor depressie te ontwikkelen. De naam van dit bedrijf is Brainlabs BV (www.brainlabs.nl).

    De mensen achter Brainlabs zijn zelf dus ervaringsdeskundigen en weten dat depressie het contact met de werkelijkheid en het eigen gevoel drastisch verandert. Het gebrek aan vertrouwen, en gevoelens van onzekerheid, angst en twijfel overheersen de belevingswereld, terwijl voor de genezing juist dit vertrouwen cruciaal is. Brainlabs is opgericht om dit vertrouwen in genezing door middel van objectieve biomarkers te ondersteunen.

    We zijn nu zover dat de deelnemers voor ons onderzoek aan het werven zijn, dat gaat maar moeizaam. Vandaar dat ik nu deze oproep plaats voor depressieve mensen en gezonde vrijwilligers. Geïnteresseerd ? Kijk op www.brainlabs.nl

    Eddy

  • spiegeltje

    Hoi Eddy,

    Ik wil mij wel aanmelden maar kom er niet uit op die website hoe en waar en wat etc. hoe moet ik me dan aanmelden en wat gebeurt er dan? Ik zou zo graag me weer krachtig willen voelen, pfffff…. en heb als typische depri de puf niet om uit te zoeken op die site waar ik meer kan lezen en hoe me aan te melden!