nog veel depressiever na opname

  • Fleurtje

    Hé Danja, een tijd niets van je gehoord. Hoe gaat het nu met je??

    Groetjes

  • danja

    hai Fleurtje..!

    tja,hoe gaat het met mij…Dat wil ik niet weten eigenlijk…Niet zo goed eigenlijk,maar zolang de buitenkant zoveel mogelijk doet van wel redelijk goed….houd ik me staande…

    Het is moeilijk om alles wat ik heb meegemaakt de laatste tijd een plekje te geven….Was ontzettend traumatisch….

    Maar van hun,degenen die me dingen hebben aangedaan,zal het niet afhangen,ik heb hun erkenning niet nodig….dan zou ik mezelf onnodig afhankelijk maken…

    1 ding weet ik wel,ik wil nooit zo worden zoals zij…!!!! Ik zoek gewoon mijn eigen weg…heb een andere hulpverlener buiten de ggz om,en vind dat erg fijn..

    Daar zal ik ook bezig gaan met proberen te verwerken wat ik in de ggz allemaal heb meegemaakt.Ik heb steun van haar,huisarts en maatschappelijk werk gehad,die me heel anders benaderen dan de ggz..

    nu ga ik met haar verder…

    hoe gaat het met jou,Fleurtje?

    Respect en powergroet Danja.

  • danja

    Drie maal is scheepsrecht.rust.weg.

  • danja

    Moet einde.

  • danja

    Langzaam.

  • Fleurtje

    Danja wat is er aan de hand? Kan en wil je erover praten?

    Hoe dan ook sterkte!!!!!!!!!!!!!!!

  • Gestopt voorgoed LL ( dus niet meer tijdelijke voor korte of midden of lange duur ) wegens div. doodsbedreigingen op meerdere prikborden naar hans 2012 en de hond moiro -dadar als onbekend -( wegens gebrek aan bewijs)

    -