Dit is het beste

  • Alex

    Ik kan alleen maar zeggen uitgaande van het goede van de medemens.

    Bedankt voor de reacties hier en op het andere prikbord.

    Mij zie je hier niet meer terug en dat heeft niks met de mensen hier te maken.

    Ik kan het gewoon niet meer maken hier te prikken vanwege mijn teksten, het zal me mijn hele leven me achtervolgen en we zullen wel zien of het ooit nog wat met me word.

    Soms heb je gewoon pech in het leven en ik heb nu mijn hoop gezet op iets waarvan ik niet weet of ik ooit nog schik in het leven zal krijgen.

    Ik wil werken omdat ik wil helpen een bedrijf succesvol te houden en niet om maar aan het werk te zijn en dat heb ik met die teksten willen zeggen.

    Mijn problemen ja doe maar of ze er niet zijn weet het dus niet meer maar dat maakt niet zoveel uit want als mensen vinden dat ik homo ben, ben ik homo en als mensen vinden dat ik harteloos ben dan….

    Laat maar ik ben een drammert geworden en alleen maar ja laat maar.

    Heb er voor gezorgt dat 2 mensen zijn vertrokken hier en misschien wel meer dus ik ga doei allemaal.

    Prik hier nou maar weer jullie want dit prikbord is er voor jullie en ik blijf echt weg.

    Alex

  • Anonieme bezoeker

    Voor wie is dit het beste? Voor jou? Voor de prikkers hier?

    Ik geloof niet dat mensen om jou zijn weggegaan hoor. Men zoekt vaak een reden en die is vaak heel makkelijk te vinden.

    Ik zou er boven gaan staan.

    Het zegt nl. heel veel over die mensen, die je van van alles beschuldigen. Vaak mensen die op ée'n of andere manier enorm gefrustreerd zijn en hun boosheid niet verwerkt hebben. Heel gevaarlijk hoor maar

    dat hoort bij deze maatschappij. Je zal ze overal tegenkomen, hier en buiten dit prikbord.

    Als je steeds sterker en sterker wordt,dan zal dit je steeds minder raken

    Ik hoop dat je dat ooit ook zal ervaren.

    Voor de rest, jammer als je weggaat.

    Groetjes en hoe dan ook…het ga je goed!