zo moe

  • snoepy

    hallo ,ik ben afgelopen donderdag naar de nieuwe psychiater geweest ,het was een aardige man ik had mijn lijstje mee genomen

    waar ik mijn medicijnen op had geschreven ,en ook mijn angsten en deppie,s hadop gezet ,nou zei hij dat is nog een lijst met medicijnen hij zei ook er was een nieuw medicijn ,hij was nog niet zo lang op de markt ,maar nou komt hhet want ik weet die naam niet goed te typen zoiets als seroqwel,voor mij een goed medicijn volgens hem ,nu moet ik 3 halve rivotril innemen en eerst twee en een halve ,dus dat wil hij proberen ,ik heb ook nog depakine en triptisol daar moet ik gewoon mee door gaan ,nou ik ben er gisteren mee begonnen nou mensen moe ik ben zo moe ,ja en wat duf ook maar is dat normaal dat ik hier zo moe van ben ?

    maar ja een moet ik af bouwen en de andere opbouwen en de nieuwe medicijnen zijn 25 mg ,is dit normaal dat ik me zo kl…voel

    ik hoop dat deze aanslaan want nu word ik nog moeier ,bah bah ik moet 19 februari weer terug komen en ik moet mijn bloedspiegel laten prikken en nog wat meer ,dan kan hij zien hoe het gaat met die medicijnen nou maar weer afwachten groetjes snoepy.

  • Poepsie

    Klopt hoor Snoepy het op- en afbouwen gaat bijna altijd met bijwerkingen gepaard. De ene wordt onrustig,de ander vermoeid.. allemaal niet leuk maar het hoort erbij….. Het duurt 6-8 weken voordat je lichaam er helemaal aan gewend is.

    Het middel is seroquel..goed onthouden van je. Zal voor je duimen dat het allemaal snel beter gaat!!!

  • madelief

    gelukkig het eerste gesprek heb je weer achter de rug!

    Ik kan je helaas geen tips geven hoe je van die moeheid afkomt.

    liefs madelief

  • Dikkertje Dap

    Heel veel sterkte en wijsheid lieve Snoepy. De eerste stap is weer gezet en daar kun je trots op zijn. Vecht niet tegen die vermoeidheid, die hoort er nu eenmaal bij en zal vanzelf weer overgaan.

    Hopelijk heb je baat bij je nieuwe medicijnen.

    liefs Dikkertje Dap

  • Just me Thea

    Hallo Snoepy

    In het begin kan seroquel je moe en duf maken, dit is bij mij na een paar dagen weer over gegaan. Depakine is een stemmingstabilisator, en daar wordt seroquel ook wel voor gebruikt. Ook heb ik wel rivotril gehad tegen onrustige benen, door de lithium.

    Ik hoop dat deze medicatie je wel gaan helpen, en de lichtpuntjes in het zonnetje veranderd.

    Knuf Thea

  • snoepy

    lieve thea .madelief .dikkertje dap.en poepsie ,ik wil jullie bedanken voor jullie bericht aan mij ,ja ik hoop dat ik mezelf beterder voel ,maar dat is afwachten ik weet wel dat het zwaar is want die rivotril slik ik zeker al twintig jaar jeetje je bent net een zobie

    heel je zenuwstelsel staat op zijn kop ,maar ik heb het er voor over als het maar beter gaat als eerst want het is niet fijn om zo te zijn ,terwijl je toch alles hebt wat je hart begeerd raar toch he dat je zoiets kunt krijgen ,nou bedankt kanjers !!!!!!!!!!! snoepy