wie is langer dan 10 jaar suicidaal geweest?

  • frank schouten

    wie langer dan 10 jaar suicidaal is geweest, die heeft gewonnen. gefeliciteerd met det deze over-

    winning!!!

  • Alex

    Excusses maar ik kan deze bijdrage niet waarderen.

    Maar goed dat ben ik en de rest spreekt maar voor zichzelf.

  • Alex

    Daar ga ik weer maar ik heb gelezen wat mensen schrijven op forums en prikborden.

    Ik heb dat ook gedaan maar waarom is het altijd als ik vrijuit mijn verhaal mijn mening en leefwijze fout en kan deze vrachtwagenchauffeur vrijuit reclame maken op prikborden?

    Ik prik maar helemaal niet meer maar het toond wel aan hoe de verhoudingen liggen.

    Ik zeg niks zonder dat ik dingen heel zeker weet en dit is er een van.

    Zo zag ik ooit eens dat een collega gewoon mishandeld werd en ik heb dat idd ter sprake gebracht maar ik kon vertrekken en deze man werkt nog steeds bij hetzelfde bedrijf.

    Een heel simpel voorbeeld ik ken iemand die altijd gezegd heeft dat ik me aanstel en zit zei er helemaal doorheen en help ik haar en waarom doe ik dat?

    Eigenlijk weet ik niet waarom en heb ik zoiets van verrek nou maar.

    Maar goed dit is weer even een bijdrage van mij laat het anders maar voor wat het is want het is gedram van me sorry.

    Zal zelf ook niet meer drammen dan kan hier de discussie gewoon verder gaan.

    Maar ik heb iedereen gewaardschuwd.

  • snoepy

    hallo frank ,ga je hier trots op vind je het leuk dat je dit niet gedaan hebt ,nou jongen zeg nooit nooit ,er zijn mensen die er nooit over praten en die doen het juist ,sorry je maakt er een wedenschap van ,lijkt mij wat overdreven groetjes snoepy

  • madelief

    Dit is misschien wel positief bedoeld. Je bent al langer dan 10 jaar aan het vechten en je bent er nog.

    Of ben ik nu te naïef?

  • Alex

    Madelief heb jij gelezen wat deze persoon allemaal op prikborden geschreven heeft?

    Ik kan hier wel wat stukjes neer gaan plakken maar dat zal ik je besparen.

    Op het oranje prikbord gaat hij vreselijk uitwijden over het feit dat mensen Koninginnedag vieren bijvoorbeeld.

    En waarom als hij het goed zou bedoelen waarom adverteert hij dan als ervaren vrachtwagen chauffeur met Amsterdams telefoon nummer?

    En in het geval van dat meneer schouten idd een suïcidaal persoon is, is het zeker raar te noemen want in een half jaar genezen de meeste mensen niet na 10 jaar suïcidaal te zijn geweest.

    Het zegt veel over jouw madelief dat je van het positieve uit gaat en dat is super.

    Nou ja laat ik er maar verder ook niks meer over zeggen wil alleen nooit meer zo'n situatie als toen, want het is hier al zo stil waarvan ik het idee heb dat het door mij komt.

  • madelief

    Dank je Alex, ik lees niet op andere "prikborden en wist dit niet. Jammer dat zo'n figuur zich met zichzelf geen raad weet en daarom andere lastig valt!

    groetjes madelief

  • Just me Thea

    Beste Frank.

    Goh, alvast bedankt, heb nog 3 jaar tegaan. Maar als het zo ver is, krijg ik dan champagne.,een medaile en de goude handdruk.

    Maar ik ga er van uit dat ik het dan wel weer onder controlle heb.

    Toch heb ik nog een vraag? Wat wil je eigenlijk met deze posting bereiken, wat is het nut hiervan.

    Groet Just me Thea