ja hoor het is weer voorbij ,sint is weer weg naar spanje ,ik hoop dat hij de kleine handjes goed gevuld heeft ,die lieve kinder hoofdjes ,o waar is mij cadeau ,dat is toch zo mooi ,ook mijn kleinkinderen waren o zo nieuwschierig wat hij zou brengen nou dat is zo prachtig ,en ook ik zit in een zwaredip ,maar ik wou er zijn ,en al was ik er maar voor de helft het was mooi om te zien hoe gauw ze de pakjes open maken ,en ik hoop dat er veel kinderen ,maar ook lieve bejaarden want als hij komt ,je weet maar nooit komt hij ook nog bij mij ?ik hoop voor aalle mensen dat ze verwent zijn ,en zeker de mindere want die hebben het ook verdient .

kijk eens naar een bejaarden die hard hebben moeten werken zoals vroeger daar gaat een cadeautje wel in ,want dat hebben ze verdient en de armen die het ook verdienen maar dat gaat niet ?het is allemaal zo dubbel maar ik hoop dat er heel veel lieve mensen zijn die het hier moeten doen ,nou jullie krijgen van mijn een knuffel en we zeggen dag sinterklaas bedankt