wel een prikbord?

  • lexie

    Ben blij dat er in ieder geval weer een plaats is voor jullie.

    Laat ik het hier maar bij houden verdien deze plek niet.

    groeten lexie

  • lexie

    Het was passender geweest om excusses aan te bieden en misschien had ik wel weg moeten blijven.

    Ben weer zo depressief als ik weet niet wat, nou ja eerder kon ik teksten schrijven van hier naar tokyo en nu kan ik alleen maar janken en niet meer nadenken.

    Nou ja weet verder niet zoveel meer te schrijven.

  • snoepy

    hoi lieve lexiewaarom mag jij hier niet typen gooi al je verdriet die je hebt maar hier neer meis ,en ik zit momenteel ook weer in de depressieve cirkel alleen ik kan niet huilen ,mijn gedachten zijn bij mijn ellende en zit in mijn wereld van angst ,dus type van je af en huil meisie huil ,laat je trannen maar vloeien ,beter dan op kroppen ,ben je al lang depressief lexie want je zegt dat je weer depressief bent geweest ?maar dat je weer een terug val hebt ,ja dat is de ellende ervan ,en ook dat je toch niet meer zo stabiel

    bent als eerst je bent gevoeliger ,ook ik hoor maar meis je hoeft je tranen niet te verbergen en ook praten mag je ,je hoeft niet alles te vertellen alleen wat je kwijt wil ,ik hoop dat je hier op pb je verdriet en ellende kwijt kunt oke meis kom maar liefs snoepy xx

  • Lexie

    Hoi Snoepy ik ben die verschrikkelijke lexie die hier prikte.

    Hoop dat mij als man ook toegestaan is te prikken?

    Ben wel een gevoelige man maar dat is helemaal weggevaagd door wat ik op het andere forum allemaal getyped heb.

    3 woorden sexueel misbruikt depressie en lange verhalen die persoon ben ik.

    Moet ff stoppen sorry

  • Poepsie

    Waarom zou het je als man niet toegestaan zijn om te prikken?

    Gezien je verleden lijkt het me dat je genoeg hebt om te verwerken. Dat er wel eens iets gebeurd op een pikbord dat is logisch. Juist depressieve mensen hebben hun gevoelens nu eenmaal niet altijd onder controle of worden getriggerd..dat is nu eenmaal zo..Het is net de maatschappij in het klein. Zie het als een oefentuin;-)

    Ik vind het in ieder geval gezellig dat je langskomt.. vond ik op het andere prikbord trouwens ook maar dat wist je al!!

  • snoepy

    hallo lexie ,sorry dat ik het verkeerd hebt getypt ,maar ik weet het nu ,jij hoeft niet weg te gaan lexie ieder mag hier typen ,en wat er gebeurd is is verleden tijd oke ,maar lexie ook mannen zijn mensen met gevoel ,de een is sterk en de andere weer niet ,en denk erom een man mag wel huilen al zeggen ze van niet larrie koek ieder mag huilen en zijn verdriet laten gaan niet huilen lexie ,tenminste niet zo lang probeer alles op een rijtje te zetten ,waarom jij zo ,n verdriet hebt ,en je typt maar lekker van je af ,dan ben je toch weer even uit de spanning ,maar lieve lexie doe rustig aan ?oke liefs van snoepy .

  • joke

    hallo lexie,

    welkom op dit nieuwe prikbord.

    is je naam geen alex?

    of heb ik dat verkeerd.

    praat maar goed van je af, dat lucht op.

    mijn naam is joke, en kijk al een paar jaar mee op het prikbord.

    met mij gaat het nu goed, maar ben ook depressief geweest.

    heb nu een onderhoudsdosering, efexor.

    heb in een hele diepe put gezeten.

    ben nu vriendin met snoepy, ook via prikbord leren kennen.

    via msm hebben we veel contact.

    het helpt als je erover kunt praten.

    wens je veel sterkte.

    joke

  • lexie

    Bedankt iedereen voor jullie reacties!!

    Vrees dat ik weer in een mindere periode zit en oke er is ook wat gebeurd misschien wel teveel als ik aankan.

    Ben zo kwestbaar eigenlijk.

    Moet over straks weg naar het CWI en opzich ze zijn erg meegaand en meelevend zelfs maar toch ze hebben wel belangen.

    Het UWV erkende mijn problemen niet ja oke ze erkende ze wel maar waren van mening dat ik kon/kan werken.

    Voor minder als 25% afgekeurd maar ja dan spreek ik met mijn behandelaar en die beweerd heel wat anders.

    Het UWV heeft er fout aan gedaan om mij de aanvraag voor wajong af te wijzen.

    Iedereen praat en doet zijn ding maar ik heb zinds dat ik bijstand heb nog geen dag rust gehad.

    Ik heb het voor de behandeling bijstand aangevraagd en ben op advies van onderandere mijn psycholoog op mezelf gaan wonen.

    Zoals ik al zei er zijn meer dingen gebeurd en het valt me zwaar er open over te praten maar je moet denken aan eenzaamheid, bepaald gedrag in de familie waar ik niet zo goed mee overweg kan, vertegenwoordigers met een leuk praatje waar ik ingetrapt ben exc. exc.

    Kan het merken dat het me teveel is geworden want ik heb weer last van spannings hoofdpijn en dan meerdere aan vallen per week.

    Eigenlijk kan ik niets meer zonder last te krijgen van lichamelijke en psychische problemen en alleen die constatering al en voelende dat ik achterna word gezeten door mijn gemeente geeft een onrustig gevoel.

    En natuurlijk is het een goeie zaak dat ze dat doen maar waarom bij mij?

    Het voeld een beetje alsof mijn klachten niet serieus genomen worden en ja sorry ik heb zoveel aan mijn hoofd het laatste waar ik aan denk is werk.

    Bedoel vraag alleen maar om geld waardoor ik behandeld kan worden en in de toekomst in elk geval weer kan functioneren.

    En natuurlijk weet ik dat iedere werkloze dag dubbel meetelt en oke dat achtervolgt me ook.

    Natuurlijk snap ik dat de gemeente me uit de bijstand wil hebben het kost ze gewoon geld en ze hebben me idd gevraagd waarom ik geen Wajong uitkering aanvraag want daar zou ik recht op hebben.

    Blijkbaar niet maar goed ik ben het geloof in dingen kwijt geraakt ja.

    Had nog wat meer willen typen maar het komt er niet uit ik loop vast in mijn verhaal.

    Had nog willen uitwijden over mijn persoonlijke situatie maar ja het gaat dus niet goed.

    Had jullie ieder van een reactie willen voorzien maar dat lukt me even niet sorry.

    Groetjes Alex

  • Poepsie

    Hoi Lexie

    Weet je, ik ben van mening dat werken altijd bijdraagt tot je beter voelen. Het neemt de eenzaamheid weg, je hebt aansluiting met de maatschappij, je bent onafhankelijk, het geeft structuur en ritme.

    Soms zijn er omstandigheden waarom het niet kan en dan kan je gelukkig voor van alles en nog wat in aanmerking komen.

    Je moet de wegen kennen… MEE, een instelling voor mensen zoals jij kunnen je hierbij helpen. Is in elke woonplaats te vinden!

    Met google makkelijk te vinden..

    Hoop dat het CWI meevalt… je zou dus werk moeten gaan zoeken, rekening houdend met je beperkingen? ZIj kunnen je helpen daarbij.

    Er is hulp genoeg Lexie, sterkte!!

  • lexie

    Laat maar hier ga ik verder niet op in want ik word er alleen maar giftig van.