het is weer zo ver

  • snoepy

    hallo ,ik had een hele goede week achter de rug ,en ja hoor daar ga ik weer ,vol hoofd schuldig voelen namens anderen die je ook liever zien als ik goed zie ,hebben jullie dan ook zo,n schuld gevoel ,moet dingen doen waar ik geen zin in heb ,maar ik ga niet zitten ,ik blijf doorgaan ,en ik hoop dat ik ook de kracht van 2 sterren krijg die mij weer aanzetten om door te gaan twee lieve mensen ,waar ik nog om treur en het maakt niet uit of het vorig jaar was of tien jaar dit verdriet moet je een plekje geven ,en dat heb ik ook ,maar ze zijn bij me ieder zal dit mee maken om hun ouders te verliezen de een is sterker als de ander ,ik heb er wel vrede mee ,maar het gemis is zo erg ,en als je dan niet lekker in je vel zit ,voelt het nog erger ,na de sint komt kerst ,ik hou niet van die dagen want ook je eigen gezinnetje wil je ook even na ma en pa ,,maar ik kan niet ,maar ga even naar ze toe om even wat kerstballetjes in de boompje te doen ,en ook het kribbetje met kindje jezus ,zo uit ik mijn verdriet en mijn liefde voor mijn ouders

    maar ik wou weten of er nog meer prikkers zijn die dit ook steeds hebben ,want zelf denk je dan o,als ik maar weer niet terug val en erg angstig daarvoor contenue dag in dag uit ,en mocht het weer een paar dagen goed gaat ,dan is dat het normaalste ,en vergeet even je kl…gevoelens ,lieve prikkers ik stop nu weer en ik zou zeggen tot horens ..snoepy

  • Just me Thea

    Beste Snoepy

    Begrijp heel goed wat je bedoeld, en het gemis is vaak het ergst rond de feestdagen. Er is een lege plek aan tafel, iemand die je mist. Samen boodschappen doen, bespreken wat, waar en hoe je het gaat vieren.

    Je hebt ze wel een plaatsje gegeven, maar het gemis blijft en de lege plaatsen aan tafel ook.

    Ook ben ik tussen kerst en oud en nieuw jarig. Toepasselijk eigenlijk Oud en Nieuw". Als de bel gaat heb ik nog de neiging om te denken dat een van hun aan de deur staat. Om dan weer te schrikken en mezelf weer terug in de realiteit te roepen.

    Maar aan de andere kant zijn de kinderen er ook, en wil er deze kerst voor hen zijn, en ook voor de oude man in het rood. Ze hebben al zoveel met mij te stellen gehad. Zij hebben recht op hun moeder, al zie ik dat vaak niet zo. Om dan later weer niet te begrijpen hoe je dat kon vergeten.

    Lieve Snoepy ik denk aan je.

    Knuf Thea

  • snoepy

    hallo lieve thea ,wat fijn dat je weer thuis bent en doe rustig aan ,ja wat jij zei over depressie als dat ook zo snel zou gaan ?jammer genoeg niet was het maar zou he meis ,nou ik heb gisteren naar psycholoog pagina getypt waarom er niemand komt

    en dat jij er zo je best over hebt gedaan ,vind ik niet leuk ,en ik denk dat er ook niet meer komen ,maar afwachten he thea ,en op die site zijn bijna geen van pb ,is veel veranderd vind ik ,nou wou ik jou even vragen thea ,ik hoop dat je dat niet erg vind ?

    stel dat ik bericht krijg van ggz dat zei mij niet kunnen helpen ,wat dan thea moet ik met deze angsten en depie,s dan alleen verder ,want ik heb alleen een intake gesprek gehad ,en nu moet ik wachten of ze voor mij iets kunnen doen ,zo ja moet ik minstens nog 2 mnd wachten dus ik enk daar daar steeds aan ,en nog een vraagje en dan mag je weer rustig uit rusten ,wat komt er eerst angst en dan depressief of anders ,sorry meis dat ik je hier lastig mee val maar ik ben zo onzeker .

    en het duurt zo lang ,ik hoop dat jij iets weet nou lieve meid ik hoop dat ik je niet lastig val met deze vragen ?nou thea rust nu maar lekker uit ,en doe rustig aan he nou veel liefs van snoeopy ,

  • joke

    hallo snoepy,

    maak je nu niet zoveel zorgen.

    ja is makkelijk gezegd door mij.

    maar als je in januari bij de ggz komt, helpen ze je goed.

    geloof je msm vriendin nu maar.

    was de ;aatse dagen niet online, leo ging achteruit.

    nu keek ik even op de prikborden en zag je berichtje.

    kop op hoor, leef met je mee

    joke

  • snoepy

    hoi lieve joke ,ik heb je gemist maar ik dacht dat je er ook geen behoefte aan had ,want je hebt ook soms dagen dat je er geen zin in hebt ,maar jij blijft mijn lieve msnrtje ,nee meis het is weer fout zit weer in de cirkel ,van als ze mij niet kunnen helpen ,wat dan

    joke ik wou dat ik iets hoorde van ggz ,want als hun niet weten wat er aan gedaan word ,wat dan ,moet ik hier mijn hele leven zo rond blijven lopen ,ik hoop dat zij er wel wat aan kunnen doen ,hee was het zo erg met leo dat vind ik heel erg voor hem en ook voor jou ,ik hoop dat hij het ergste gehad heeft ,want dat is erg ,nee joke een mens moet nietshebben he ,want dan weet je wat gezondheid betekent ,nou ik wens jullie beterschap uit mijn hart ,en hoop dat het gauw weer wat beter gaat met leo groetjes van mij snoepy

    xxxxx