alleen voor mannen

  • eengroepvanacht

    Groet,

    Rechtdoorzee, de laatste vier jaar hebben wij in binnen- en buitenland ons werk gemaakt van het coachen over sociale vaardigheden. Dit betrof alle sociale vaardigheden, maar richtte zich in het specifiek, en bij voorkeur van de gemiddelde man, op succes met vrouwen. U kunt wellicht indenken hoe leuk het is om te doen wat wij dagelijks doen. Wij zijn er in ieder geval verliefd op geworden en gedurende deze obsessie is ons een ding opgevallen. Onze leerlingen delen nagenoeg precies het klachtenpatroon van de gemiddelde depressieve persoon en OOK die van de burnout. Dat zijn er negen van de tien die zich sociaal onvaardig zouden noemen.

    Wat wij willen weten is simpel. Kunnen wij onze demografie uitbreiden? Daarom is het plan om voor een groep van acht man een gratis coaching sessie te organiseren. Let op: wij zeggen niet dat succes met vrouwen je depressie gaat verhelpen. Deze belofte maken wij niet. Maar dit is een stap in de goede richting.

    U kunt ons mailen op Eengroepvanacht@gmail.com

    We zien uw aanmeldingen tegemoet.

  • Roman

    Hallo iedereen, eens was ik erg bezorgd over alles, maar ik besloot dat ik me niet langer zorgen te maken over niets en ging naar de site CBD oil , waar ik bestelde een CBD mast, het perfect opgewassen met mijn probleem, dus nu adviseer ik iedereen